domingo, 9 de junio de 2013

8. XARXA MODUL TRANSFORMAT

Descripció:

En aquesta activitat tenim que fer un modul transformat a partir de una figura geometrica pot se un triangle o un cuadrat de tal forma que el resultat sigui o be una figura reconogible o un inventat preferiblement una figura reconogible.

Proces:

A partir de un cuadrat vaig fer un dibuix i despres ho vaig recortar de tal forma que cuan ho vaig traslladar hem va quedar el dibuix de un drac.

Despres de que tenim el dibuix ho tornem ha fer en una cartolina per que sigui mes facil calcar-lo a la lamina.





Una vegada tenim el modul fet ho calquem en la lamina fent moviment de traslacio de manera que no hi hagi espais en blanc.


una vegada tenim calcat el modul calcat en forma de xarxa ho pintem del colors que mes ens agradi.




Resultat:

M'ha agradat molt com ha sortit el meu modul al pricipi tenia dudas de pintar-ho tot del mateix color pero en tonalitats diferents pero la veritat al final m'ha quedat força bé.




Valoració:

Aquesta activitat ha sigut una de les que em va agradar encara que m'hauria quedat mijor pero no em va donar temps de fer tots els detals que volia fer i em va costar pintar tot el modul, tot i aixi me la he pasat bé fent l'activitat.





No hay comentarios:

Publicar un comentario