martes, 29 de enero de 2013

4. AVATAR ANALOGIC



Descripció:
En aquesta activitat hem dibuixat el nostre rostre en diferents tipus de gammes en llapis, en rotulador amb punts i amb rotulador fent linies.
Procés:
Lamina 4.
Primer vaig fer la lamina de la escala de grisos fent tres columnes transverles en la lanima i en cada columna vuit celdes de 3x3 cm, en la primera vaig fer la escala amb llapis de més fost a més clar. En la segona columna vaig fer el mateix peró en rotulador fent punts i en la tercera el mateix peró en linies.
Dsc_1098
Lamina 5.
  • Una vegada ja he fet la primera columna a llapis vaig agafar una foto tipus carnet i la vaig imprimir en un full DIN A4 despres de imprimirla vaig calcarla en una lamina a llapis fluix per despres começar a fer le ombres.
  • Aquesta va ser dificil i no m'ha sortit malament ja que no soc prou bona dibuixant ombres amb llapis.
  (download)
Dsc_1094
    Lamina 6.
    • Despres de fer la llamina amb les ombres vaig calcar altre vagada la foto en una nova lamina i depres fer les ombres a rotulador negre fent punts.
    • Esta lamina em va agradar mes com va quedar encara que fer-la va ser fastigos inclos vaig somniar que feia puntets.
    1353060441279
    Dsc_1097
      Lamina 7.
      • Una vegada he acabat de fer la anterior lamina he de calcar la mava foto per fer les ombres amb linies.
      Resultat:

      Comentari:
      Esta activita m' ha agrada i he pogut comprobar que no soc tan mala dibuxant i me ha agradat com van quedar els meus dibuixos.

      No hay comentarios:

      Publicar un comentario