martes, 29 de enero de 2013

3.AVATARS



Descripció:
En esta actividad he fet diferentes avatars am la intencio que sigin el mes asemblats a mi am diferents pagines que la profesora a posat a la pagina web i d'altres que he trobat jo. Un avatar es la imagen que te identifica en Internet y  asocias a tu perfil en los  sociales. Tienes libertad para usar como avatar cualquier fotografía: Una personal, una ficticia, una de diseño, un logotipo de empresa, un ente abstracto, etc.
Proces:
1._ Avatar creat amb juliusdesing no es sembla a mi però esta molt be perque es com fer-se un mii de veritat.
Avatar_1
2._ Avatar crear amb faceyourmanga s' asembla una mica a mi en els cavels y m'agrada molt perque soc fan del manga.
Avatar_3
3._ Avatar creat amb  sp-studio aquest es com els personatges de south park en realitat no es sembla a mi encara que els cabels una mica pero esta molt be ja que te moltes opcions.
Avatar_8
4._ Avatar creat amb weeworld realment no s'asembla a mi ecepte en el colos dels uls i el cabell. Em va agradar sobretot les opcions per vestirla
Avatar_9
5._ Avatar creat amb befunky aques es una foto meva modificada perque sembles que l'agin fet amb pintura esta molt be te moltes opcion però has de registrarte per poder fer servirles totes.
Avatar_11
6._ Avatar creat amb urfooz es molt facil de fer servir i encara que nomes s'asembli en el color de ulls les celles i una mica els llavis esta molt bé.
Avatar_13
7._ Avatar creat amb flashface aquest es el que mes s'asembla a mi es mot facil i pots adaptar les parts per que sigin el mes semblat possible.
Avatae_4
8._ Avatar creat amb bighugelabs, tracta de agafar una foto teva i transformarla en una imatge pop art.
Resultat:
Aquest es l'avatar que mes m'agrada ja que soc fan del manga i aquest es com jo dibuixada al estil manga.
Avatar_3

Comentari:
M'ha agradat molt l'activitat es mol emtretiguda i per mi estaria be que el curs vinent ho faci. No ha agut ningu incombenient en fer els avatars pero si en trovar pagines que m' agradin i serveixen. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario