martes, 29 de enero de 2013

2.LA DANSA.





Descripció:
Fitxa Tecnica:

  1. Títol: “La dansa“
  2. Autor: Henrri Matise
  3. Any: 1909
  4. Dimensions: 260cm per 389cm 
  5. Tècnica: Oli sobre tela
  6. Estil: Fauvisme
  7. Génere: Retrat
  8. -Localització: Musu del Hermitage, Sant Petesburg, Rusia
Proces:
Primer vaig dibuixar a ler dones a llapis i despres vaig empeçar a pinta el color verd ( el vaig obtenir mesclant el groc amb el blau).


Despres vaig pintar el blau del cel (mesclant blau amb una mica de blanc)
1349365305135
Una vegada he pintat tot el cel de blau vaig pintar de taronja el cos de les dones (vaig mesclar magenta amb groc)
1349367493436
Per acabar vaig fer la mescla del marro (el taronja que he fet abans amb una mica de blau) per pintar els cabells de les dones i d'ultim repasar amb negre les linies.
1349627890570
Aquesta es laimatge del meu dibuix acabat.
Comentari:
Aquesta activitat m'ha agradat però per a mi es molt dificil perque a mi no s'em dona be pintar amb temperes i el repetiria a veure si em queda millor i crec que no m'ha quedat molt malament.

No hay comentarios:

Publicar un comentario