martes, 29 de enero de 2013

1. DESAFIANT EL COSTAT ESQUERRA DEL CERVELL




En aquesta activitat he intentat treballar amb l'hemisferi dret del cervell utilitzant un dibuix de Picasso .

1._Primer agafarem el dibuix al reves i comencem a dibuixar-ho intentant oblidar-nos del que representa, sense girar el dibuix per veure'l i entrar en la modalitat del hemisferi esquerra.

2._Fixant-nos molt en les lineas els angles i la forma veient que tot encaixa sense pensar en el que representa el dibuix nomes hi ha linies una vegada que ens em oblidat de la imatge del dibuix haurem entrat en la modalitat del hemisferi dret.

segur que quan hagueu acabat el dibuix i el gireu us sorprendereu de tant bé com us ha quedat.

Pablo_Picasso_-_Portrait_of_Igor_Stravinsky.JPG
 Titol: Retrat de Stravinsky
Autor: Pablo Picasso
Copia de la obra: Retrat de Stravinsky

Comentari:
Aquesta activitat m'ha semblat interesant i curiosa pensaba que em quedaria malament i em va sorpredre del resultat encara que crec que podria sortir millor.
 Vaig aconsegir desconectar perque he estat  molt temps dibuixant sense pensar en el que representaba el dibuix

No hay comentarios:

Publicar un comentario